7 mei 2015

SU-per Challenges #88 Zeg het met bloemen!

Hoi!

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging van start bij SU-per Challenges. Aangezien het a.s. zondag moederdag is staat de challenge deze keer in het teken van moederdag, met het ouderwetse 'bloemetje voor mama', dus 'zeg het met bloemen' is de quote van deze uitdaging.

Ik ben begonnen met het pimpen van een boekje. De boekjes zijn helaas niet meer verkrijgbaar in de winkel en heb via wat lieve mensen (thanks Kris en Hillie!) nog wat boekjes weten te bemachtigen.

Aanschouw mijn bloemenstuk hihi... het is wel erg rood he? Ben ik ook niet gewend van mijzelf ;)


Ik heb meerdere boekjes inmiddels opgepimpt tot iets leuks samen met wat doosjes. Ik sta namelijk eind mei met een marktkraampje ergens en daarvoor moet ik natuurlijk wel leuke spulletjes kunnen verkopen ;)

Doen jullie ook mee? Het is tevens ook gelijk een stok achter de deur om iets leuks te maken voor moederdag (dus een win-win situatie).


Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen en alvast een fijne moederdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten