1 juli 2015

Kom je ook? + Weekly Deals!

Hoi!

Heb je zin om gezellig een avondje te komen stempelen? Het maakt niet uit als je geen ervaring hebt, gezelligheid en creativiteit staan centraal deze avond. Ben je niet creatief?! Dan mag je toch wel plezier hebben aan een creatief avondje? Je zult zien dat je meer in je macht hebt dan dat je dacht.

Dinsdag avond 21 juli om 19:30 uur ben je van harte welkom bij mij thuis! Ik bereid een workshop voor waar wij een serie kaarten gaan maken in het thema van de foto die in de bijgevoegde flyer staat. De avond is inclusief drinken en wat lekkers!

De kosten zijn 12,50 euro p.p. VOL = VOL. Stuur me een berichtje via loveforstamping@outlook.com en na je aanmelding stuur ik mijn adres gegevens door!


Tevens zijn de Weekly Deals er weer!
Dit zijn aanbieding bij Stampin' Up! die je één week lang voor een koopje kan krijgen. Dus zie je wat leuks, sla het nu in voor een leuke prijs! Bestelling kan je doormailen naar: loveforstamping@outlook.com of online in de webwinkel http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx…



 Voor vragen en advies mag je mij altijd mailen.




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten