16 juli 2015

SU-per Challenges 98: Case it!

Goedemorgen,

Ongelooflijk wat gaat de tijd toch snel, we zijn inmiddels alweer bij challenge nummer 98 van SU-per Challenges. Dit maal hebben we een uitdaging om één van onze Design Team members te casen en ditmaal is het een kaartje van Gonny. Klik hier om naar SU-per Challenges te gaan en de opdracht te bekijken.

Ik heb mijn kaartje dit maal 'kaler' gemaakt dan dat ik gewend ben van mijzelf. Ik vond hem anders al snel te druk worden en heb geprobeerd om het met de lijntjes rondom de kaart nog het 'extraatje' te geven wat het nodig had. Voor deze kaart heb ik een stempelset gebruikt die ik vandaag (inmiddels dus gisteren ;) ik plan mijn berichtjes in.) binnen heb gekregen, een prachtige mooi set 'Birthday Blossoms'. Ook qua kleur heb ik het aardig monotoom weten te houden, de kleur 'Pool Party' matcht dat betreft prachtig bij het 'Basic Gray' achtergrond.

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: