10 augustus 2015

Sneak Peek Autumn/Winter Catalogus 2.0

Hoi,

Ik ben alweer bij Sneak Peek nummer 2 voor jullie. Mocht je het gemist hebben, op 1 september komt er een nieuwe catalogus uit bij Stampin' Up!. Ik mocht alvast pre-orderen en dat betekent natuurlijk Sneak Peeks voor jullie :).

Net zoals de vorige Sneak Peek heb ik dezelfde 'koudere' kerst kleuren gebruikt. Alleen is dit meer een -Chantal- kaartje geworden, zie je de 'nieuwe' spetters? 

Zijn jullie al nieuwsgierig? Ik heb inmiddels al weer twee kerstkaarten kunnen afstrepen op mijn verzendlijstje straks met de kerst. Goed begin is het halve werk toch? :)

Gebruikte items: - nog niet alle gebruikte producten staan erop vanwege de start vanaf 1 september.-

Mocht je uit Deventer e.o. komen, ik geef 26 augustus een workshop met producten uit de nieuwe Autumn/Winter Catalogus.

* Voor meer informatie klik HIER

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: