8 augustus 2015

Sneak Peek Autumn/Winter Catalogus

Hoi,

Vandaag heb ik voor jullie een Sneak Peek uit de nieuwe Autumn/Winter Catalogus dat verschijnt op 1 september. Nu mogen we jullie de binnenkant nog niet laten zien, maar al wel wat projecten/kaarten met de nieuwe producten.

De nieuwe catalogus staat bomvol met o.a. Kerst, Halloween en Herfst. Persoonlijk ben ik niet zo fan van Halloween omdat we het in Nederland niet vieren. Maar er staan zoveel andere super leuke must haves in!

Vandaag laat ik jullie de eerste Sneak Peek zien, er volgen er nog meer ;) Dus houdt mijn blog in de gaten als je op de hoogte wilt blijven.

Ik ben voor dit kaartje voor de 'koudere' kerstkleuren gegaan. Pool Party, Island Indigo, Whisper White, Basic Gray, Silver en Basic Black. En WAUW! zijn de tekst thinlits niet geweldig?! Het vellum met de sneeuwvlokken is nu al een favorietje kan ik je vertellen.
Ook al lijkt kerst nog ver weg, na 1 kerst kaart te hebben gemaakt ben ik er alweer helemaal klaar voor, jij ook?

Gebruikte items: - nog niet alle gebruikte producten staan erop vanwege de start vanaf 1 sepember.-




Willen jullie de nieuwe catalogus (tegen verzendkosten) ontvangen op 1 september? Stuur even een mailtje naar loveforstamping@outlook.com en dan zorg ik dat hij je kant op komt. Mocht je uit Deventer e.o. komen dan kan GRATIS afhalen natuurlijk ook.

Bedankt voor jullie komst en hopelijk tot snel!

Ps: Zin in een leuke Kerst workshop? 26 Augustus is er een workshop met de nieuwe catalogus spullen. Bij interesse stuur even een mail naar loveforstamping@outlook.com. Verdere informatie verschijnt snel op mijn blog en Facebook. *Verkoop start pas op 1 september.



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen:

  1. Pragtig, Chantel, ek hou van die vellum met die sneeuvlokkies en die geskenke lyk so mooi!!! Lieflike kleure!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. all of your cards are so beautiful - am going to start following you in Bloglovin' - love your style!

    BeantwoordenVerwijderen