7 augustus 2015

Verloofd!

Ja, ik niet hoor!

Hopelijk ooit in de toekomst wel een keertje.. hihi. Een vriend van mij heeft zijn vriendin afgelopen week ten huwelijk gevraagd. Ik was op vakantie toen ik het nieuws vernam en ik had wat hobby spullen meegenomen waar ik mee aan de slag ben gegaan voor een kaart. Ik was daarom wat beperkt met de mogelijkheden voor deze kaart maar het grappige is dat je dan nog creatiever gaat denken om iets te maken met weinig.

Qua kleuren ben ik echt bij de -basics- gebleven, Basic Gray, Rose Red, Whisper White, Memento Black en Silver vormen de kleuren voor deze kaart. Ik had niet echt een 'verlovings' tekst, maar ik vond de tekst dat op de kaart staat wel toepasselijk!

Wellicht een wat andere kaart dan dat je van me gewend bent, maar hey het is en blijft CAS!

Gebruikte items:


Mocht je uit de omgeving Deventer komen en zin hebben in een leuke workshop. Woensdag 26 augustus organiseer ik er weer één. Verdere details staan op mijn blog.

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer!




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Ek hou baie van die pragtige hart en die ringe, Chantel!!!! So pragtig gedoen met die min wat jy tot jou beskikking gehad het!!! Ek hou van die steentjie op die ring!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen