12 oktober 2015

Choose Hapiness!

Hoi allemaal,

Gisteravond ben ik nog snel even achter mijn knutselbureau gestapt om nog 'ff' snel iets te maken voor het slapen gaan. Ik had geen idee wat ik ging maken, zoals wel vaker, maar er moest in elk geval een kaart tevoorschijn komen.

Ik besloot voor een stempelset 'Choose Hapiness' te gaan, eentje die al een poosje ongebruikt in mijn kast staat. Ik had destijds deze stempelset gekocht omdat ik maar 1 stempel leuk vond.. oh oh!

Dit is mijn uitwerking geworden:

Helaas zie je op de foto niet heel goed dat er nog een glitter laagje over de kaart heen zit, dit geeft net dat 'extra' effect. Ik ben de laatste tijd erg bezig met zwart/wit/grijs tinten, zie ook deze kaart weer. Het heeft gewoon iets stijlvol over zich heen en past in principe overal bij.

Gebruikte items:

Hopelijk hebben jullie een goed weekend gehad!
Fijne week allemaal en bedankt voor jullie bezoekje! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen: