1 oktober 2015

SU-per Challenges #106: Kleuren!

Hoi lieve bezoekers,

Daar ben ik weer na een tijdje weg te zijn geweest. Ik schrok ervan, mijn laatste post was al weer van 10 augustus. Jeetje, wat gaat de tijd hard...

Mijn afwezigheid? Die kan ik uitleggen... een combinatie van HEEL VEEL werken en tweemaal school in de week, goed bezig met scriptie, een puppy, een vriendje enz. Dat brengt dagen met zich mee dat ik gewoon echt geen tijd heb om te knutselen of zelfs zo moe ben dat ik de puf er niet voor heb. Maar HEY, ik ben er vandaag wel weer! En ik start gelijk weer met een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges.

We starten met een kleuren challenge, maak iets met de kleuren Basic Gray, Pumpkin Pie en Rose Red. Nu zijn Basic Gray en Rose Red niet zo'n probleem voor me, maar in combinatie van Pumpkin Pie had ik nog wel moeite hoe ik dat wilde vormgeven. Ik vind dat het eind resultaat uiteindelijk wel goed is gekomen, al ben ik niet 100% tevreden.

Mijn uitwerking voor deze challenge:

Gebruikte items:


Doen jullie ook mee? Je hebt vanaf vandaag twee weken de tijd om iets moois in te leveren!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Al ben je zelf niet tevreden toch een erg leuk kaartje met deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen