15 oktober 2015

SU-per Challenges #108: Sketch!

Hoi!

Vandaag weer een nieuwe challenge van SU-per Challenges. De opdracht is a.d.h.v. een sketch/schets een project te maken. Ik ben aan de slag gegaan met wit, grijs en zwart tinten. En nee, ook al lijkt het misschien echt zo.. mijn foto's zijn niet zwart wit! Maf he?

De bijbehorende schets en uitdaging kunnen jullie vinden via deze link

Mijn uitwerking voor deze uitdaging:

Het hondje op de foto is ons kleine terrortje 'Barrie', hij is nu 5 maanden oud. En zeg nu zelf, hij is wel fotogeniek toch?! Het is ons kleine rakkertje en ik wilde graag iets doen met zijn foto's, dus besloot ik ze te gebruiken voor deze uitdaging.

Gebruikte items:


Bedankt voor jullie bezoekje, en een fijne dag! X en ook een poot van Barrie.




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi geworden enne wat een leuk hondje heb je.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n pragtige projek en so 'n oulike hondjie, Chantel!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen