2 oktober 2015

Watercolor 'Lovely Birthday'!

Goedemorgen allemaal,

Ben voor het eerst aan de slag gegaan met een Watercolor achtergrond die ik zelf heb gemaakt. In een eerder artikel  'WaterColor Wishes Card Kit' konden jullie ook al soort gelijke achtergronden zien, maar deze waren vooraf afgedrukt en zitten standaard in de kit. Ik wilde het zelf ook kunnen en doen, en zie zo het resultaat.

Ik heb hiervoor wel speciaal Watercolor Paper gebruikt, omdat je deze techniek niet kunt uitvoeren op bijv.: Whisper White papier. De vezels van het papier zullen dan los laten en het papier zal bol komen te staan. Verder is mijn kaart zoals jullie van mij gewend zijn CAS gebleven.

Een close-up:

Gebruikte items: 

Hebben jullie deze techniek al wel eens geprobeerd?

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot gauw! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen