4 oktober 2015

Watercolor 'Merry Christmas'!

Goedemorgen,

Ik hoop dat jullie een beter weekend hebben dan ik. Ik voelde het al vanaf donderdag aankomen met keelpijn, maar ik heb toch echt een één of ander virus te pakken :( En ik ben echt nooit ziek..  Hopelijk kan ik morgen weer aan het werk, dus dan mag ik nog wel flink opknappen vandaag. De tijd zal het leren  ;)

Volgens mij heb ik de smaak te pakken met de 'Watercolor Backgrounds' geloof ik. Met deze techniek heb ik nu van de week ook een kerstkaart gemaakt. Ik heb getwijfeld of ik nu het basic cardstock grijs zou doen of wit. Ik heb uiteindelijk besloten om het grijs te doen, maar achteraf was wit denk ik ook wel erg mooi geweest. Haha, herken je het? Dillema's... eigenlijk zou ik dus dezelfde moeten maken met een wit achtergrondje hihi...

Wil nog proberen of ik van de week als ik hopelijk weer beter ben, zoiets te maken met de traditionele kerstkleuren.
Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: