21 november 2015

Artisan Design Team!

Whoooooo!

Voor degene die nog niet op mijn Facebook pagina hebben gekeken, ik ben gekozen om deel te nemen aan het Stampin' Up! Artisan Design Team!
Mocht je je afvragen, wat is dat? Waarom is dat zo speciaal? Ieder jaar is er een Artisan Design Team. Deze wordt georganiseerd door het Stampin' Up! hoofdkantoor in USA en zij beslissen wie daarvoor mag waarnemen. Je moet aan een aantal vereisten doen m.b.t. blog updates, creativiteit, foto's enzovoort. Het is een grote eer om daarvoor gekozen te worden, en ik ben daarom ook zo blij!!

Je zult daarom binnenkort meer creaties van mij zien op bijv.: de officiƫle website en Facebook groep van Stampin' Up! en wellicht ook in flyers/folders. Ook zullen er op mijn blog veel meer updates komen m.b.t. het Artisan Design Team zoals een bloghop met de andere dames die in het Artisan Design Team zitten.
Op het OnStage event (evenement voor demonstrators) in Brussel vorige week is het pas openbaar gemaakt, helaas was ik er zelf dit keer niet bij. Maar mijn naam was te zien op het grote scherm daar, hoe gaaf is het dat! <3

Ik hoop jullie in de toekomst vaker te zien op mijn blog. Fijne avond voor nu!! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen: