16 november 2015

Merry Christmas!

Hoi,

Ik zit volgens mij in een 'blauwe' bubbel zo te zien. Ik doe het echt niet expres hoor, maar automatisch verschijnen er toch blauw gerelateerde items op mijn kaart hihi ;)

De kaart is iets drukker dan dat ik normaal gesproken van mijzelf gewend ben. Het is in meerdere lagen opgebouwd wat in werkelijkheid een speels effect heeft. Helaas komt dat op de foto niet helemaal tot zijn recht.

Na een poosje zitten te verstoffen heb ik mijn 'Festival of Trees' maar eens uit de kast gepakt. Samen met Island Indigo en wit embossing poeder komt er een leuk sneeuw effect op de boom. De bruinige sneeuwvlok geeft een leuk effect om het blauw en wit te doorbreken.

En pfieeeeeeuw foto's maken rond deze tijd van het jaar moet ik echt voor 3 uur 's middags doen, het is zo snel donker. Het was al behoorlijk schemerig toen ik deze foto nog wist te maken.

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje, en graag tot de volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: