4 november 2015

Project Life

Nooit gedacht dat ik er ooit mee zou beginnen, maar uiteindelijk ben ik dus ook overstag met Project Life. Weliswaar mijn eerste album, maar je bent nooit te oud om te leren.

Afgelopen zondag kocht ik een klein 4" x 4" inch Project Life album op de KreaDoe. Helaas heeft Stampin' Up! deze maat (nog) niet in het assortiment, maar ik heb vorige week de 12" x 12" inch gestreepte inch map bij Stampin' Up! aangeschaft omdat ik die map erg gaaf vond. Maar ik wilde eerst klein beginnen en dan pas aan de slag met het grotere werk. Even oefenen dus ;) , en zo gezegd zo gedaan ben ik gisteravond aan de slag gegaan met mijn allereerste Project Life. Hieronder vinden jullie het resultaat van mijn eerste pagina's. ( Deze kunnen nog gewijzigd worden, ook in volgorde, maar hey het begin is er!)

Ik zag nooit het nut in van Project Life, vond het meer voor moeders met kinderen (sorry, als ik je beledig!). Maar sinds ik zelf een hondje heb (mijn kindje dus), zet ik hem heel graag op de foto. Mooie bijkomstigheid is dat mijn pup erg fotogeniek is ;). Samen met mijn Canon Selphy, en de Project Life app op mijn telefoon print ik de foto's ook super makkelijk uit.

Kijken jullie mee, naar mijn eerste probeersel?






Ik houd van Clean and Simple, en dat heb ik ook in mijn Project Life album terug weten te brengen. Ik kwam er toevallig achter dat ik nog een Project Life kit had liggen namelijk: Love Story Card Collection, ooit een keer gekregen maar nog nooit gebruikt. Komt erg goed van pas aangezien ik nu helemaal in de zwart/wit sferen zit.

Doen jullie al aan Project Life? Lijkt het je wat? Ik ben erg benieuwd!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen: