2 november 2015

SU-per Challenges #110: Kleuren!

Oops... een klein beetje te laat ;)

Maar hier nog de uitdaging van SU-per Challenges van afgelopen donderdag, maar niet getreurd je kan nog tot 11 november mee doen.  De uitdaging van deze week is om te werken met de kleuren Elegant Eggplant, Tangelo Twist en Basic Black. Dit zijn voor mij samen echt de Halloween kleuren, en is mijn project ook geheel in stijl van Halloween.

In plaats van een kaart te maken besloot ik nu een 'kaarthouder' te maken van Kraft Cardstock. Een leuk weggevertje als je besluit een paar leuke 'tickets' cadeau te geven. Dit is mijn uitwerking geworden: 

Aan weerszijden zitten twee houdertjes waar je je tickets kan insteken. In dit geval heb ik er twee tickets in gedaan voor Walibi Fright Nights, ik vond het erg leuk en toepasselijk hiervoor.

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: