26 november 2015

SU-per Challenges #114: Sketch!

Hoi!

Gisteren stond er weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges voor jullie klaar! Benieuwd naar de Sketch? De hele uitdaging staat op SU-per Challenges, als je mee wilt doen ga dan hier heen.

Misschien herken je het kaartje ergens van, want een poosje geleden ben ik begonnen met Project Life, en mijn voorkant was ge├»nspireerd op dit kaartje. Klik HIER om naar de bijbehorende post te gaan. Dit kaartje bestond dus al eerder, ik werk af en toe eens voorruit om mijn tijd effici├źnt te verdelen, iets met time management zullen we maar zeggen ;)


Het is een hele vrolijke kaart geworden, waar de felicitaties vanaf spetteren. Ik vond het ook heel leuk om weer eens met 'masks' te werken, op deze manier geeft dat toch een heel leuk speels effect.

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje, en alvast een fijn weekend toegewenst!



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen:

  1. Wat een SU-per mooie kaart!! En nog gefeliciteerd met je verkiezing tot Artisan-lid, een hele eer!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen