17 december 2015

Introductie Artisan Design Team Blog Hop!

Hoi!

Vandaag is de allereerste bloghop van het Artisan Design Team. Onlangs heb ik jullie al verteld dat ik in het jaar 2015-2016 mag deelnemen als Design Team member. Als je de bloghop goed volgt ben je hier gekomen via Amy O'Neill.
Voor degene die mij nog niet kennen zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Chantal de Kaste en ben 26 jaar oud. Ik ben al bijna drie jaar een Stampin' Up! demonstratrice en doe dit met veel liefde. Ik woon samen met mijn vriend Job in ons eigen stulpje met onze grote kleine pup Barrie in het mooie Deventer, Nederland. Naast Stampin' Up! werk ik en studeer ik ook nog aan een HBO opleiding Small Business & Retail Management waar ik bijna klaar mee ben. Ik breng het liefst tijd door met mijn familie, bezig aan de knutsel (duhhhh... die had je vast niet geraden), en ik ben gek op Social Media.

Mijn stijl wil ik het beste omschrijven als Clean and Simple met een tikkeltje Glitter en Glamour. En ik kijk er naar uit om ze met jullie te delen!

Daarover gesproken wil ik meteen starten met mijn eerste Artisan Design Team bloghop project. Ik heb onlangs al 2 grote pakketten mogen ontvangen met allemaal nieuwe spulletjes uit de nieuwe Spring/Summer catalogus, en OH MY ik ben verliefd!! Ik geloof dat ik nog nooit zo enthousiast was over een catalogus waarin ik zoveel stempelsets, embellishments, accessoires te gek vond.

Maar één stempelset is mijn echte favoriet en dat is 'Birthday Blooms' en deze staat dan ook centraal in mijn eerste Artisan Design Team bloghop.
Ik ben direct uit mijn comfortzone gestapt met dit project, want zoals te zien is ben ik bezig geweest om de bloem in te kleuren a.d.h.v. aquapainters. Iets dat ik niet vaak doe, omdat ik nogal onzeker ben over mijn inkleur kunsten. Tevens ben ik met een Wink of Stella Clear brush (Ook nieuw in de catalogus!) over de bloem geweest om deze een 'shimmery' effect te geven. Helaas is dat op foto's altijd wat slecht te zien, maar als je goed kijkt zie je inderdaad glitters zitten en dit geeft een heel mooi effect.
De laag boven de basic cardstock laag is een vellum sheet van de 'Botanical Gardens Designer Vellum stack', één van de gratis producten die je straks kan uitzoeken tijdens de 'Sale-A-Brations' dat wordt gehouden in januari t/m maart. Je ontvangt dan bij elke 60 euro een gratis product die jezelf mag uitzoeken. Omdat het allemaal zo wit is, is het op de foto lastig de patronen in het vellum te zien, maar als je het in het echt zou zien ben je net zoals ik ook verliefd!

Ik heb de kaart verder erg rustig gehouden, om ervoor te zorgen dat de bloem de eyecatcher bleef.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn eerste Artisan Design Bloghop en hopelijk tot de volgende keer.

http://www.nutmegcreations.blogspot.nl/2015/12/artisan-dec-17.html
*Klik hier om naar mijn Artisan collega te gaan en verder te hoppen.



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

22 opmerkingen:

  1. Chantal, your card is beautiful. I am so excited to be on the 2015-16 Artisan Design Team with you. Congratulations and Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful, Chantal! I love the layer of vellum and the touches of sparkle on the gorgeously colored flower. I, too, am excited to be on this team with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Chantal. Great minds think alike. I used this set too. Love the color you used to color the flower. It makes the flower really pop with that color. Looking forward to being on the team with you this year. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal, this is absolutely beautiful! So happy to be on the team with you- congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, hij is echt supermooi geworden. Ik hou wel van die CAS kaarten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! This is just amazing. I love every little detail on it. Just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een kaart Chantal! Ik hou erg van jouw clean & Simple style. Hoop nog lang te kunnen genieten van de creaties die je maakt. Groet van Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Hillie, dankjewel! En dat laatste komt goed, we zijn pas net begonnen! :)

      Verwijderen
  8. SUper gaaf Chantal!! Wat zullen we genieten van je projecten elke week! Ben trots op je! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You've got such a beautiful blog Chantal. I'm loving this design. The vellum and touches of Wink of Stella give your clean and simple card some serious wow factor. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Chantal, onzekerheid is nergens voor nodig je hebt de bloem supermooi gekleurd! Ook ik ben helemaal weg van de Wink of Stella ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What an adorable card, I absolutely adore this set - great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations on becoming an Artisan and I certainly see why you are an excellent choice! Lovely card and very pretty coloring. Looking forward to your inspiration over this exciting year!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations Chantal! You card is stunning! I can't wait to see what else you create as an Artisan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful and stunning card! I am inspired to create with this stamp set! Very excited to be on the team this year with you! Hugs, your Team Mum Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chantel, this is so stunning. I'm thrilled to be on the ADT with you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Chantal! Love the white, the vellum layer and the watercoloring is perfect. Happy to be on the team with you.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Delicate and feminine love this clean and simple card! So happy to be part of the team with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Chantal--Your card is LOVELY! I'm also always on the lookout for cards my daughters make for an assisted living center and this will be perfect. It's pretty, doable, and will teach them a new technique--coloring with Aqua Painters. I look forward to seeing more of your creations :). --Beth

    BeantwoordenVerwijderen