23 december 2015

Have A Merry Christmas!

Hoi!

Dit zal (denk ik) mijn laatste post zijn dit jaar met Kerstkaarten. Ik kijk uit om aan de slag te gaan met alle voorjaarsspulletjes. Maar toch moest ik zelf nog x aantal Kerstkaarten versturen, en je kan het niet maken als je zelf kaarten maakt om dan kant-en-klare kaarten te versturen toch?

Onderstaande kaartjes (ja, ze zijn klein, 7,5 x 7,5 cm) heb ik vorige week verstuurd naar familie en vrienden. Onder het mom van, wie het kleine niet eert.... En vergis je niet, zelfs kleine kaartjes vergen veel werk hihi ;)
Met behulp van 'masks', 'sponges' en 'daubers' heb ik het achtergrondje gemaakt, het komt jullie vast wel bekend voor van één van mijn eerdere projecten. Daarnaast heb ik uiteraard mijn favoriete Kerst bundle gebuikt, namelijk de 'Holly Jolly Greetings stempelset met de Christmas Greetings Thinlits'.

Gebruikte items:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Hebben jullie dit jaar zelf Kerstkaarten gemaakt of gekocht? Ik ben benieuwd!

Bedankt voor jullie bezoekje, fijne Kerstdagen en graag tot de volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen:

  1. Lijkt wel productiewerk ;) maar hele mooie kaartjes!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Chantal, heel leuk kaartje! Tja, de mijne ook zelf gemaakt, natuurlijk, maar gelukkig al even geleden geschreven en gepost, dus ik 'mag' al spelen met wat nieuwe spulletjes! Tenminste, als ik klaar ben met kerst koken, vandaag.....
    Fijne feestdagen en een goed 2016 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak er een aantal maar koop de meeste....nadat ik ooit bij iemand gezien had dat mijn kerstkaart na de Kerst gewoon bij het oud papier ging, heb ik deze keuze gemaakt. Zonde van al dat werk en tijd dat ik er in gestoken had ( verstuur zo'n 80 kerstkaarten) !

    BeantwoordenVerwijderen