12 december 2015

SU-per Challenges #116: Kerst

Hoi!

Dat zie je goed, het is vandaag zaterdag en vandaag is de nieuwe challenge van SU-per Challenges. We hebben besloten vanaf nu de challenges te houden op zaterdag, en vandaag is de eerste keer dat het team Blushing Bride van start mag gaan.

Het thema voor deze uitdaging is Kerst en ben aan de slag gegaan met de traditionele kerst kleuren.
Het was even wennen, ik merk dat ik juist de laatste tijd veel wit en blauw tinten heb gebruikt voor Kerstkaarten. Voor deze challenge heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Ik twijfelde of het zwarte bannertje wellicht te donker was voor deze kaart. De kaart lijkt er een stuk harder door. Maar soms weet je niet welke kleur er dan het beste bij zou moeten passen, hebben jullie dat ook wel eens? De achtergrond van de bovenste laag is Watercolor paper dat ik heb bewerkt met aquapainters en inkt.
 Gebruikte items:

Ik moet nog een aantal Kerstkaarten maken om te versturen, en als ik eerlijk ben heb ik het dan ook wel gehad met de Kerstkaarten voor dit jaar. Ik kijk uit om aan de slag te gaan met alle nieuwe Spring/Summer items.

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen