26 december 2015

SU-per Challenges #118: Sketch!

Hoi!

Ik hoop dat iedereen een fijne eerste Kerstdag heeft gehad, en ik wens jullie allen vandaag ook een fijne 2e Kerstdag. Hopelijk met veel gezelligheid met familie en vrienden!

Het is alweer de laatste zaterdag van het jaar 2015, ik vind het zo raar om dat te bevatten... jullie niet?
Ik sluit deze laatste zaterdag van het jaar dan ook af met een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. En nee, morgen is Kerst officieel afgelopen, dus geen Kerstkaarten meer voor mij. Heb besloten om gebruik te maken van zowel retired, current en toekomstige producten van Stampin' Up!. Kan jij ze al ontdekken?

Het Design papier wat ik heb gebruikt samen met de roze 'parels' en witte 'sequins' komen uit de nieuwe voorjaarscatalogus, samen met de 'banner', congrats' en 'cirkel' stempel. Ik ben helemaal verkikkerd op het papier, vind het echt een prachtige combinatie van Design papier, en met name dit sheetje vind ik helemaal geweldig! (Voor jullie nog even wachten op de nieuwe catalogus om meer te zien ;) )

De vellum blaadjes is een oude Sizzlit, die voorheen in het assortiment van Stampin' Up! zat en waar ik maar geen afstand van kan doen. De overige materialen staan in de huidige catalogus.

De kaart is gemaakt n.a.v. een sketch, die je kan vinden op SU-per Challenges. Doe je ook mee?

Gebruikte items: (samen met 'You're So Lovely', die hier niet onder staat)

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend gave kaart! Heeft mij geïnspireerd voor een andere kaart, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gave kaart! Heeft mij geïnspireerd voor een andere kaart, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen