14 januari 2016

Artisan Design Team Blog Hop!

Goedemorgen!

Vandaag zijn we alweer aangekomen bij de 3e bloghop van het Artisan Design Team. En het eerste van dit jaar natuurlijk! Als je de blog al volgt ben je hier gekomen via Amy O'Neill. Mocht je hier beginnen en de blog willen volgen, kun je zo meteen door hoppen naar Cindy Schuster.

Dit maal een aantal zoetsappige kaartjes in de kleuren goud met roze tinten. Ook al ben ik geen 'goud' meisje, ik weet het steeds meer te waarderen. Kijken jullie mee?

Alle kaarten zijn zoveel mogelijk gemaakt in dezelfde stijl kleuren en stempels samen in combinatie met de Love Blossoms Embellishments Kit. De stempels die je op deze kaarten terug ziet is een mix van 'Picture Perfect', een prachtige set die met meerdere lagen kan stempelen. En met de set 'First Sight' die vooral bestaat uit sierlijke stempels.

Zoals je ziet zit op de kaart hierboven en hieronder gouden spetters. Deze heb ik aangebracht met de 'Wink of Stella Gold'. Laatste keer gebruikte ik de 'clear' versie om glitters over de stempels aan te brengen, maar met de 'gold' versie vond ik het leuk om als achtergrond te gebruiken in combinatie met de embellishments kit.

Ik vind de roos uit 'Picture Perfect' echt helemaal geweldig! Ik heb gekozen om de 'Blushing Bride Glimmer Paper' te gebruiken als tussenlaag.

Een overzichtje van alle projecten samen.

Gebruikte items:



http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/01/artisan-jan-2.html
* Klik hier om door te gaan naar Cindy Schuster!

Veel plezier met de bloghop! En bedankt voor jullie bezoekje! X

Voor de Nederlanders onder ons heb ik nog een actie, die zeker de moeite waard is om aan deel te nemen. Ik verloot namelijk 3 vouchers van 50.- euro als Blog Candy. Interesse? Klik hier!




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

18 opmerkingen:

  1. These are all beautiful cards, Chantal! I love how you've shown how to use all three of the stamps in this set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful collection Chantal. They are each wonderful! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet de set die ik snel zou kiezen, maar tijdens deze bloghop toch veel super ideeen langs zien komen! Ben weg van je stippenkaart, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige ontwerpen! Wanneer je deze toegestuurd krijgt dan krijg je kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten...ik zeg vaak..."hoe mooi is eenvoud"...nou prachtig dus!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten...ik zeg vaak..."hoe mooi is eenvoud"...nou prachtig dus!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My goodness, all of your cards in this collection are amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten! Voor een niet-goud-meisje weet je er goed raad mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the pop of black! I had not thought to splatter the Wink of Stella. It looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten, superleuk dat je in het Artisan team zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful cards! The rose is my favourite but I just love them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal these are all so beautiful. I especially love the starfish one. Simply stunning!

    BeantwoordenVerwijderen