29 januari 2016

Koffie & Kaart + aankomende workshops!

Hoi!

Van de week had ik weer een 'Koffie & Kaart' georganiseerd, en dit keer was er een gezellig groepje van 6 dames. Al heet het Koffie & Kaart, ik had geen zin in een kaart en heb de dames aan het werk gezet met een boekje. Ik geef toe, het is erg roze geworden, maar de dames vonden het juist leuk! Pfieeeuw.

Voor dit boekje heb ik veelzijdig gebruik gemaakt van verschillende soorten stempels, technieken, ponsen en stanzen die normaliter niet als 'set' bij elkaar horen. Maar samen toch een mooi geheel vormen. De roze blaadjes op de achtergrond zijn tevens glinsterend gemaakt met de Wink of Stella. (Helaas is en blijft dat altijd lastig te zien op de foto's, maar in het echt geeft net dat extra effect!)


Binnenkort houd ik weer een Koffie & Kaart en mocht je in de buurt zijn, je bent van harte welkom!
Je hoeft geen ervaring te hebben, niks moet en alles mag, en het is geheel vrijblijvend. De volgende datum is:


Ook organiseer ik binnenkort een uitgebreide workshop, waar ik jullie van alles wil leren over watercoloring. Aan de hand van een aantal 'watercolor' technieken gaan we paar prachtige kaarten maken.
Mocht je interesse of vragen hebben over deze workshops, of wil je je gelijk aanmelden? Stuur een bericht naar loveforstamping@outlook.com.

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten