4 februari 2016

Artisan Design Team Blog hop!

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi,

Leuk dat je weer een bezoekje brengt. Het kan zijn dat je hier bent gekomen voor de Artisan Design Team Blog hop! Je kan via de button onder deze post verder hoppen naar Cindy Schuster.

Voor deze hop heb ik een kaart gemaakt voor mijn vriendin die afgelopen week jarig was. Mijn vriend attendeerde me erop dat hij het echt een winter kaartje vond. Zo had ik er nog niet eens naar gekeken, maar wel passend bij de tijd van het jaar hier in Nederland.

Voor deze kaart heb ik de achtergrond zelf gemaakt met 'aquapainters' en 'watercolor paper' . Dit papier is ideaal om met water en inkt te werken zonder dat het papier daarvan lelijk wordt. Het is snel en makkelijk te doen en je krijgt een mooi resultaat.  Tevens heb ik het stempelset 'Awesomely Artistic' gebruikt om witte bloemen aan de achtergrond te voegen door middel van embossing poeder.
Uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden, toch Clean and Simple maar dan op iets andere manier.

Gebruikte items:


Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/02/artisan-feb-1.html
*Klik op de button om door te hoppen!



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

20 opmerkingen:

  1. What a beautiful card! Love the little flowers, the water-coloring and that embossed image makes a great background.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Chantal!!!!
    Deze cijfers stonden nog niet op mijn verlanglijstje maar nu wel i.c.m. deze prachtige achtergrond bloemenstempel (ha... die heb ik dus wel al)...
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful, thanks for inspiration! I just had to copy it ;o)
    Groetjes, Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for a lovely card and for tranalating for us in USA. ish all the Artisans had a translate button

    BeantwoordenVerwijderen