18 februari 2016

Artisan Design Team Blog hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan de Artisan Design Team Blog Hop! Het kan zijn dat je hier net begint of dat je hier komt via Amy O'Neill.  In beide gevallen kan je zo meteen door hoppen naar Cindy Schuster.

Voor deze Blog Hop heb ik besloten om een doosje met meerdere boekjes te maken. En je raad het misschien al, de boekjes passen precies in het doosje. Het doosje heb ik gemaakt met Kraft cardstock en Window sheets.

Voor zowel het doosje als de boekjes heb ik de 'Birthday Blooms' centraal genomen en ingekleurd.  Die op het doosje door middel van embossing powder en die op het boekje met memento zwarte inkt.  Ik heb ze daarna ingekleurd met mijn favoriete Aqua Painters. Je ziet dat het effect van de gekleurde bloem totaal anders is, terwijl de inkleur techniek hetzelfde is.

Tevens ben ik helemaal verzot op de 'Birthday Bouquet DSP'. Ik vind de kleurtjes en ook het design zo leuk, en het past perfect bij de mooie bloem. Al met al zorgt dit voor een mooi geheel samen.


Helaas geen gebruikte items dit keer, aangezien dit een betaalde service is geworden. Hopelijk heb ik in de toekomst daar een alternatief voor gevonden.

Zijn jullie er klaar voor om weer door te hoppen? Volg de button om Cindy haar blog te bezoeken!
http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/02/artisan-feb-2.html

Bedankt voor jullie bezoekje en hopelijk tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

12 opmerkingen:

  1. These projects are so beautiful Chantal! I love how you've highlighted the different effects with using black and white ink. Gorgeous work as always! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal, these cards are so pretty. The packaging is beautiful too! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Chantal , ik hou heel erg van deze serie..mag ik je vragen hoe het doosje gemaakt is? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loooooove it so much! Love the white embossing is just perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these, Chantal! This would be such a beautiful gift for someone.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful details on your project. This stamp set is becoming a favorite of mine!

    BeantwoordenVerwijderen