15 februari 2016

Winnaars Blog Candy!


Hoi !

Vandaag is de uitslag van mijn Blog Candy die ik onlangs had georganiseerd waarbij ik maar liefst drie maal een cadeau bon ter waarde van 50 euro verloot!

Helaas voor mij waren er maar minimale reacties erop, maar dat is goed nieuws voor degene die meededen, want die hebben veel kans om de 50,- euro bon te winnen.
Winnaars zoek ik uit door middel van Random.org, die willekeurig een cijfer uitpikt. Het cijfer staat voor de hoeveelste persoon jij een reactie achterliet op mijn blog candy!

Zijn jullie er klaar voor??

*drumrolls*

Winnaar 1:



Winnaar 2:


Winnaar 3: 


Gefeliciteerd allemaal!

Willen jullie mij contacteren op loveforstamping@outlook.com ? De voucher dient besteed te worden uiterlijk 29 februari. Zorg ervoor dat je voor die tijd contact hebt opgenomen om je prijs te claimen, anders moet ik helaas erbij zeggen dat je recht op deze voucher vervalt.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen met mijn Blog Candy! En ik hoop dat jullie mijn blog nog eens bezoeken.

Voor nu een fijne avond! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen:

  1. Joehoe.......reuze tof! Ik ga je een mailtje sturen. Alvast reuze bedankt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPERRRRR, wat ben ik hier blij mee. Super bedankt Chantal. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen