31 maart 2016

Artisan Design Team Blog Hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen bij onze Artisan Design Team Blog Hop! Zoals jullie gewend zijn is er eens in de twee weken een hop die je kunt volgen. Vandaag staat het bij mij in het teken van een echt 'lente' kaartje. Buiten de storm om, is het zonnetje er toch al wel geweest en de klok is inmiddels alweer verzet naar de zomertijd. Dus heb ik de 'bloemen' maar weer uit de kast gepakt...

Het is een drukker kaartje geworden dan wat ik van mijzelf gewend ben. Het komt misschien door het feit dat ik nu met DSP heb gewerkt als achtergrond in plaats van een wit achtergrond wat ik veelal gebruik. Maar ik vind dit English Garden DSP zo leuk! Ook de overloop van het blauw van licht naar donker heeft zeker een mooi effect. Ik heb besloten om de kaart verder rustig te houden en alleen te werken in wit en blauw tinten.


Hebben jullie ook al meer de zomer (lente) in jullie bol? Of maken jullie geen kaarten gerelateerd aan het seizoen waar we ons op dat moment in bevinden?

Voor deze kaart heb ik behoorlijk wat producten gebruikt, benieuwd?
Gebruikte items:

Zoals je weet kan je via mij weer doorhoppen naar Cindy Schuster! Zij heeft weer een mooi project voorbereid dat zeker de moeite waard is om een kijkje te nemen.

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/04/artisan-april-1.html

Alvast bedankt voor jullie bezoekje & ik wens jullie allemaal een prettige dag verder! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

10 opmerkingen:

  1. okay - you are blowing me away. I could not find a way to make this wreath work - this is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantel, your art always makes me smile. I love how you use white and I never in a million years would have done the wreath this way. You are so creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend weer Chantal! Wat heb een mooie layout! Een plezier om weer even naar jouw blog te gaan. Hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, mooi die combi van kraft met het papier, en de witte krans...ik was aan het hoppen, maar de bloghop blijft hangen bij Inge...fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your take on the wreath Chantel - it's just turned out beautifully!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful Chantal! I love the balance between the subtle colours and the bold pops of colour. Amazing! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOVE the blue watercolor flowers! What a lovely card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just lovely! It's so "you," with the blues and the watercolour - just gorgeous as always!

    BeantwoordenVerwijderen