3 maart 2016

Artisan Design Team Blog Hop!

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Leuk dat jullie weer een bezoekje brengen aan het Artisan Blog Hop! Het kan zijn dat je hier gekomen bent via Amy O'Neill, of dat je hier pas in springt. Je kan in beide gevallen doorhoppen door middel van de button onder deze post.

Vandaag gooi ik het eens over een hele andere boeg, in plaats van een kaart heb ik een layout gemaakt en ben ik eens bezig geweest met 'scrapbooking'.

Ik heb hiervoor een 30,5 x 30,5 cm DSP papier gebruikt, dus ik heb een groot oppervlak om te vullen met foto's en te versieren. Het leek me leuk om een soort 'fotorol' te maken, een beetje terug in de tijd met zwart wit foto's van mijn hondje. Van puppy tot inmiddels een jonge hond (middelste foto), het is en blijft leuk om foto's van hem te maken. Zijn naam kunnen jullie wel raden, dat is natuurlijk 'Barrie', wat ik heb gestempeld met de 'Larger Than Life Alphabet & Numbers' en vervolgens heb uitgeknipt. Het leek me leuk om verder neutraal te blijven qua kleurkeuze, dus Bermuda Bay, Basic Black en mat wit (vellum) vormen de basis van mijn layout.


Het leuke is dat ik mijn layout netjes kan bewaren in het 'Striped 12" X 12" Project Life Printed Album' van Stampin' Up!. Mijn persoonlijke doel is om regelmatig layouts te maken met leuke foto's zodat de map als een artistieke fotoalbum kan fungeren.

Gebruikt items:

Hoppen jullie nog even door naar Cindy Schuster?
http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/03/artisan-mar-1.html

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

7 opmerkingen:

  1. Oh Barrie is ADORABLE! And your page is absolutely stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal this is stunning I love it - now I wish I kept my binder border so fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je layout is prachtig, Chantal! Leuk dat je aandacht besteed aan scrapbooking! Een fijne afwisseling!

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je layout is prachtig! Ik ben ook met een layout bezig, na 2 uur hoofdbreken heb ik het maar aan de kant gelegd :(
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen