17 maart 2016

Artisan Design Team Blog Hop!

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hi!

Leuk dat jullie weer langs hoppen bij een nieuwe blog hop van het Artisan Design Team. Het kan zijn dat je hier pas inspringt of dat je bent gekomen via Amy O'Neill. In beide gevallen kun je onderstaande button (onder dit artikel) gebruiken om door te hoppen naar Cindy Schuster!

Vandaag heb ik twee kaartjes voor jullie, in twee verschillende stijlen wel te verstaan. Maar toch met gebruik van dezelfde kleur en stempels. De één is wat feestelijker en de ander meer simpliciter.
Voor de 'feestelijke' kaart heb ik een masker gebruikt die ik heb gemaakt met de 'Sunburst Thinlits Die'. Aan de hand van Aqua Painters en inkt heb ik deze ingekleurd in Bermuda Bay, Watermelon Wonder en Cucumber Crush. Met een aantal lagen papier en wat lint heb ik de kaart opgevuld. Het basis papier van de 'simpelere' kaart is van Shine On DSP, dit papier is stevig genoeg hiervoor. En geweldig DSP trouwens!

De kleurencombinatie vind ik toch wel erg vrolijk bij elkaar staan. De kleur groen gebruik ik niet zoveel. Hoe zit dat bij jullie, welke kleuren gebruiken jullie wel en juist niet?

Gebruikte items:

Bedankt dat je weer langs kwam hoppen!
Brengen jullie ook nog een bezoekje aan Cindy Schuster?
http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/03/artisan-mar-2.html

Tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen: