19 mei 2016

Artisan Design Team Bloghop Mei

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

De tijd vliegt om.. drie kwart van de maand mei zit er alweer bijna op. Hier in Nederland hebben we al prachtig weer gehad, maar helaas is dat sinds een paar dagen weer voorbij... Maar niet getreurd, we kunnen altijd genieten van de mooie bloemen en al het groen om ons heen. Daarom staat deze Artisan Design Team Bloghop in het teken van bloemen. Het kan zijn dat je hier gekomen bent via Amy O' Neill of dat je op mijn blog begint, in beide gevallen kun je via onderstaande button door hoppen. Ditmaal heb ik het gehouden bij één kaartje, maar wel eentje waarbij ik veel producten nodig had om de kaart tot stand te brengen.

Zoals je ziet bestaat deze kaart uit veel lagen en heb ik gebruik gemaakt van de 'Watercolor techniek'. Het leuke vind ik dat de kaart aardig 'vol' zit en het toch nog een echte CAS uitstraling heeft. En als een echt -zilver- meisje, ga ik het het goud steeds meer waarderen. Op kaarten en andere projecten bedoel ik dan.

Gebruikte items: (Ja, het is véél.)

Nog niet genoeg gehad? Kijk zeker verder bij Cindy Schuster, die ook weer een prachtig project voor jullie heeft klaar staan!

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/05/artisan-may-2.html


Ik wil jullie allen bedanken voor jullie bezoekje en wellicht tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

6 opmerkingen:

  1. This is beautiful, Chantal! I love what you've done with that beautiful ribbon, and I love this mix of neutrals.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The neutral colour scheme is so classy here Chantal. Just a gorgeous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer geweldig Chantal...love it!
    Is dit aquarelpapier echt spierwit...kan niet echt wit vinden, alles is wat cremig.
    Mooi de kleurencombinatie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer Chantal! Ik ben een echte fan van jouw werk!

    BeantwoordenVerwijderen