6 mei 2016

Global Design Project #GDP034

Hoi!

Na een lange tijd heb ik besloten om weer eens mee te doen met een challenge. Ik kwam er eentje tegen bij het Global Design Project en ik voelde me heel erg aangesproken om mee te doen, aangezien de challenge helemaal in mijn straatje past. Ik stond dus de trappelen om aan de slag te gaan en dit is het resultaat geworden:

Ik heb gewerkt in de kleuren Watermelon Wonder (inkt) en Blushing Bride (glimmer papier) in combinatie met wit en goud. De spetters zijn zwart, goud en clear glitters. Het is een variatie van veel kleine details, maar doordat ik ik het aantal embellishments zo minimaal mogelijk heb gehouden is er toch een goede balans. Ik houd niet van drukke kaarten, deze zit tegen het randje aan. Maar qua kleuren combinatie vind ik het persoonlijk te gek.
De sketch/schets van de challenge waar ik aan mee doe bij Global Design Project:
http://www.global-design-project.com/2016/05/global-design-project-034-sketch.html
Gebruikte items:


Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. What a fab Birthday card Chantal. Very organic and a perfect fit for the sketch challenge. I love the movement you achieved in the water colour background! Thanks for playing at Global design Project this week with us.

    BeantwoordenVerwijderen