6 mei 2016

So Proud of You !

Hoi !

Vandaag heb ik eigenlijk een heel simpel kaartje, eentje die eigenlijk in 3 stappen klaar is. Enige wat je nodig hebt is een leuk design papier, sequins, een leuk tekst stempeltje, eventueel een leuke tekst stans en een Fuse Tool. En dat laatste heb ik maar eens nieuw uit de verpakking gehaald, aangezien het toch al enige weken op mijn hobby kamer lag te verstoffen. Alles samen vormt dan dat dit het resultaat is geworden:

 Voor het design papier heb ik gekozen voor een nieuwe lijn genaamd 'Affectionately Yours Specialty DSP'. Aangezien het wat een drukker design papiertje is hoefde ik zelf niet zo heel veel poespas erom heen te versieren. Ik heb wat goud/koper achtige sequins gebruikt ter opvulling en vervolgens heb ik het 'mapje' met mijn Fuse Tool dicht gerillt. Als leuk detail heb ik de tekst 'So Proud Of' in koper embossing poeder gedaan.
Tot slot heb je dus op een zeer eenvoudige manier een leuke 'Shaker' card! 

Gebruikte items: nieuwe producten kunnen nog niet worden weergegeven. 

 


Bedankt voor jullie bezoekje en alvast een fijn weekend gewenst !  X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen: