2 juni 2016

Artisan Design Team Blog Hop !

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hi!

Leuk dat je een bezoekje komt brengen aan het Artisan Design Team Blog Hop! En niet zomaar eentje, maar de eerste sinds de nieuwe catalogus, welke gisteren is uit gekomen. Hebben jullie hem al gezien?! Daarom ben ik aan de slag gegaan met nieuwe spullen, want tja.. die kunnen niet in de kast blijven liggen natuurlijk.

Het kan zijn dat je hier zomaar komt of via Amy O'Neill. In beide gevallen kun je via het onderstaande button door hoppen naar Cindy Schuster. 

Ik ben aan de slag gegaan met watercoloring (goh....) met de nieuwe In-Color Dapper Denim. Ik denk dat dit al mijn nieuwe favoriete blauw is. Ik houd gewoon van blauw. En dan de nieuwe Swirly Scribbles Thinlits, dat was liefde op eerste gezicht <3. Uiteraard is mijn kaart weer in een Clean and Simple stijl.

Ben je benieuwd hoe ik aan het werk ben gegaan? Ik heb dit op beeld vastgelegd en kun je hieronder bekijken.


En tadaaa... dan is dit nogmaals het eindresultaat! Het leuke is dat je deze kaart ook in de andere nieuwe In-Colors kan maken.
Gebruikte items:

Vergeten jullie niet door te hoppen en een kijkje te nemen bij Cindy Schuster? Ook zij heeft weer een super leuk project gemaakt !
http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/06/artisan-june-1.html

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer ! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen:

  1. Chantal, thank you so much for the video! Your card is gorgeous and I have never tried using my heat tool with watercolor. Now I have to try it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje weer! je filmpje gaat wel heul erg snel ;-) Maar leuk om te zien XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer toppie uit Chantal...echt gaaf!
    Ik ga gauw kijken naar de nieuwe spulletjes...zag je mailtje.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je ook een talent!! Mooi hoor en superleuk je filmpje. Snel, maar wel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is AMAZING! I love all your work so much. The video was so fun to watch too. I really must try it one day x

    BeantwoordenVerwijderen