16 juni 2016

Artisan Design Team Blog Hop!

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Leuk dat je weer een bezoekje brengt aan het Artisan Design Team Blog Hop! Het kan zijn dat je hier bent gekomen via Amy O'Neill of dat je hier net start. In beide gevallen kun je onderaan deze post doorhoppen naar Cindy Schuster.

Voor deze hop heb ik voor de verandering weer een lay-out gemaakt, die perfect past in de 12x12 inch protector pages die in het project life album passen. Ik heb daarvoor de stempelset 'Love & Affection' gebruikt in veelzijdige kleuren, met name de nieuwe In-Colors. Deze staan uitgebreid weergegeven in de gebruikte item lijst onderin. Tevens heb ik op deze lay-out gebruik gemaakt van Copper Embossing Powder, wat net dat speciale effect geeft.

Voor de lay-out heb ik weer gekozen voor een fotootje van mijn hondje Barrie, want hij is echt een hondje die mij helemaal 'happy' maakt.

Gebruikte items:


Om door te hoppen kun je op de onderstaande button klikken, dan kom je bij Cindy Schuster uit. Ook zij heeft weer een leuk project voorbereid voor jullie!

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/06/artisan-june-2.html

Bedankt voor jullie bezoekje, en hopelijk tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

7 opmerkingen: