14 juni 2016

Love & Hugs

Hoi,

Inmiddels heb ik al aardig wat spulletjes uit de nieuwe catalogus, maar doordat ik zo'n drukke week heb gehad i.v.m. allerlei verjaardag voorbereidingen, werken, en de verjaardag an sich, had ik nog geen tijd gevonden om eens rustig achter mijn knutsel tafel te kruipen. Maar daar kwam gisteren verandering in. Ik had een enorme -crafter's block-, en met veel moeite is dit kaartje eruit gekomen.

Zoals je ziet heb ik onwijs veel gebruik gemaakt Thinlits i.p.v. het stempelen zelf. Ik vind de dies zo ontzettend gaaf, ik moest ze gewoon gebruiken. En nog jeuken m'n handen om er nog veel meer mee te maken. Ook de bijpassende bundles zijn echt super ! Binnenkort laat ik nog veel meer zien ;)

Gebruikte items:
Vrijdag a.s. 17 juni houd ik een Koffie & Kaart van 10:30 - 12:00 uur, mocht je in de buurt van Deventer wonen en zin hebben om te komen, stuur me een berichtje via loveforstamping@outlook.com.

Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dinsdag gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Traumhaft schön und eine wunderbare Farbkombination. Vielen lieben Dank fürs Zeigen!

    BeantwoordenVerwijderen