18 juni 2016

SU-Sisters Blog Hop #Jaarlijkse Catalogus


Hoi allemaal,

Leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen aan deze kleine -mini- blog hop !  Zoals elke maand organiseren we een blog hop in een ander thema. De oplettende lezer heeft vast wel opgemerkt dat ik vorige maand een keertje heb overgeslagen, dit vanwege alle drukte. Maar nu ben ik er weer volop bij! Dit keer is het thema de "Jaarlijkse Catalogus", dus alles uit de cattie mag gebruikt worden.

Ik heb besloten om twee kaartjes te maken, in twee verschillende kleuren: Island Indigo en Watermelon Wonder. Verder zijn de kaarten wit, wit en nog eens wit met een paar Smoky Slate spettertjes.
De kaartjes zijn een kleiner formaat dan de normale afmetingen van een kaart, daarom heb ik ook nog bijpassende enveloppen gemaakt met de Envelope Punch Board (niet op de foto's ;) ).
'Een bloemetje voor jou' komt uit de Nederlandse stempelset 'Recht uit het Hart', een super mooie set met bijpassende Framelits. Benieuwd naar wat ik verder heb gebruikt?

Gebruikte items:

De pijlen kun je gebruiken om naar de andere meiden te navigeren. Zij hebben een leuk project gemaakt wat zeker een kijkje waard is!

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/

Lief dat jullie langskwamen, en tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

7 opmerkingen: