7 juli 2016

Artisan Design Team 'Thoughtful Branches' Blog Hop !

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)


Hoi allemaal,

Vandaag een speciale en extra Blog Hop van het Artisan Design Team, die volledig in het teken staat van 'Thoughtful Branches'. En voor als je nu de catalogus erbij pakt om deze set te zoeken, moet ik je teleurstellen... deze staat daar niet in ! Dit is namelijk een Sneak Peek naar een exclusieve Stempelset + Dies voor volgende maand, een zogenaamde -limited edition-. Alleen te bestellen voor jullie als klant in de hele maand augustus. Demonstrators kunnen hem nu al pre orderen en ontvangen daarbij een 'Bonus Day Coupon' die gebruikt kan worden voor de nieuwe Autumn/Winter catalogus, die al in augustus te pre-orderen is. Tot zover, alle informatie m.b.t. tot deze set.

Als je de hop volgt kan het zijn dat je hier gekomen bent via Amy O'Neill, of je komt hier voor het eerst. In beide gevallen kun je onderaan via de grote button doorhoppen naar Cindy Schuster. Kijken jullie mee naar wat ik heb gemaakt met deze set?

Voor deze eerste kaart heb ik veel gestempeld. Ik heb het takje en het blaadje in meervoud gestempeld om de achtergrond van mijn kaart te maken. Maar omdat het daardoor al gauw wat drukker wordt, heb ik getracht met 'Vellum' als extra laag eroverheen om meer rust terug te brengen. Zowel voor het takje als het blaadje bestaat een bijpassende framelit, gaaf toch? Dit is nog maar een glimp van wat er allemaal in deze leuke set zit !

Gebruikte items:

En uiteraard moet ik twee dezelfde kaartjes maken, maar in andere kleuren. Met dezelfde set, maar een geheel andere stijl kaart. Deze valt weer meer in de Clean & Simple stijl.
De kaarten zijn gemaakt in de kleuren Rose Red en Island Indigo, die prachtig staan met de mooie heldere zwarte inkt van Memento. De tekst heeft persoonlijk een heel mooie betekenis, zoals meerdere teksten in deze set.
Gebruikte items:

Dus, vind je de set net zo gaaf als ik? En dan hebben jullie alleen nog maar een Sneak Peek gezien. Of wil je nog meer zien? Dat kan! Hop dan verder naar Cindy Schuster via onderstaande button.

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/07/thoughtfulbranches1.html

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer ! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

12 opmerkingen: