18 augustus 2016

Artisan Design Team Blog Hop !

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan het Artisan Design Team Blog Hop van Stampin' Up!. Twee maal in de maand, dus om de week, doen we een hopje, zo ook vandaag. Het kan zijn dat je hier gekomen bent via Amy O'Neill of dat je hier net pas begint. In beide gevallen kun je onderin op de button drukken om door te hoppen naar Cindy Schuster.

Vandaag staat de hop helemaal in het teken van de stempelset 'Flourishing Phrases'. Maar in Nederland is er een Nederlandse set van beschikbaar, met allemaal prachtige en bruikbare Nederlandse teksten. Deze set heet 'Recht uit het Hart' en kan samen gebruikt worden met de 'Flourish' Thinlits Dies. Kijken jullie mee naar wat ik heb gemaakt ?

Ik heb twee kaarten gemaakt, met hetzelfde idee, maar toch totaal verschillende kaarten. De eerste laag die ik aan heb gebracht is Envelope Paper in de kleuren Tip Top Taupe en Mint Macaron. Dit vind ik twee prachtige zachte kleuren. Mint Macaron heb ik gecombineerd met zilver accenten en de Tip Top Taupe met goud accenten.
Zien jullie de gouden sequins (pailleten) onder mijn 'White Perfect Accents'? Ik vond dit een super leuk effect geven! De zijkanten zijn afgewerkt met een prikpen om zo een leuk randje te creƫren. Ook heb ik de folie voorzien van een leuke spetter stempel met wit Stazon inkt.
De 2015-2017 In Color Doilies staan echt geweldig leuk hierbij en zoals je ziet zijn ze op meerdere manieren te gebruiken op je kaart. Wat vinden jullie trouwens van de Nederlandse teksten op de kaarten, en de vormgeving ervan?

Gebruikte items:

Hoppen jullie ook nog even verder naar Cindy Schuster?

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/08/artisan-august-2.html

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen:

  1. So pretty with the decorative window sheets added. Gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how you've used the acetate sheets on these beautiful projects, Chantal! Gorgeous work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love what you've done with the decorative window sheets! I need to get mine out and play!

    BeantwoordenVerwijderen