2 augustus 2016

Artisan Design Team 'Thoughtful Branches' Blog Hop ! PART 2

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi allemaal,

Vandaag een speciale en extra Blog Hop van het Artisan Design Team, die volledig in het teken staat van 'Thoughtful Branches'. En voor als je nu de catalogus erbij pakt om deze set te zoeken, moet ik je teleurstellen... deze staat daar niet in ! Dit is namelijk een exclusieve Stempelset + Dies, een zogenaamde -limited edition-. Alleen te bestellen voor jullie als klant in de hele maand augustus.

Als je de hop volgt kan het zijn dat je hier gekomen bent via Amy O'Neill, of je komt hier voor het eerst. In beide gevallen kun je onderaan via de grote button doorhoppen naar Cindy Schuster. Kijken jullie mee naar wat ik deze keer heb gemaakt met deze set?

Ik ben aan de slag gegaan met mijn Aqua Painters om een watercolor achtergrond te creƫren, Verder besloot ik om de kaart rustig te houden. Ik heb daarom de grote blaadjes stempel ook gebruikt voor de achtergrond, wel met de embossing techniek in de kleur koper. Verder een beetje versierd en wallah! ;)
Gebruikte items:

Er zitten hele gave kleine transparante doosjes in het assortiment. En het leek me leuk om deze te versieren met deze set. In twee kleuren, Watermelon Wonder en Mint Macaron. Zijn het geen schatjes?
 Zoals je ziet kun je met 'hetzelfde' ontwerp als de kaart toch twee echt aparte projecten maken.

 Gebruikte items:

Nemen jullie nog een kijkje bij Cindy Schuster? Druk op onderstaande button om door te hoppen ! ;)

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/08/thoughtfulbranches2.html

Heel erg bedankt dat jullie een kijkje kwamen nemen op mijn blog! Graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen:

  1. Chantal, that card is beautiful and those boxes are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What great projects! Your card is simply beautiful! Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal, these are so beautiful! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous, there is nothing more to say! Love them xox

    BeantwoordenVerwijderen