1 september 2016

Artisan Design Team Blog Hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi!

Welkom bij weer een nieuwe blog hop van het Artisan Design Team van Stampin' Up!. Het kan zijn dat je hier gekomen bent via Amy O' Neill, of dat je hier pas begint met de hop. In beide gevallen kun je onderaan via de button door hoppen naar Cindy Schuster.

Voor deze hop ben ik aan de slag gegaan met zachte kleuren en koper, wat mij betreft een prachtige kleurencombinatie is.  Tevens spotten jullie twee kleine Sneak Peeks naar de nieuwe catalogus, die -as we speak- vandaag uitkomt! Yippie!
De bovenste laag van de kaart bestaat uit Watercolor Paper, dit papier heeft meer structuur dan de Whisper White Cardstock, en daarbij heb ik Aqua Painters gebruikt in combinatie met Sahara Sand inkt om een klein beetje kleur op de achtergrond aan te brengen.
Voor deze kaart heb ik ook de Nederlandse stempel  'Recht uit het Hart' gebruikt. Deze stempel heeft veelzijdige teksten  in mooie lettertypen en vormen een set met de Flourish Thinlits dies. Zeker een aanrader die niet mag missen in je collectie!


Gebruikte items:




Tot zover mijn project. Benieuwd wat de andere meiden voor je in petto hebben?
Klik op de button om door te hoppen naar de Amerikaanse Cindy Schuster!

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/08/artisan-sept-1.html

Ontzettend bedankt voor jullie bezoek, een fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer! X

 
Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen: