17 september 2016

'Season of Joy' Koffie & Kaart

Hoi!

Gisteren heb ik weliswaar de eerste Koffie & Kaart gehouden na de vakantie. Normaliter organiseer ik één keer in de maand deze bijeenkomst, om gezellig een uurtje met elkaar een kaartje te maken onder het genot van een 'bakkie pleur' en wat lekkers!

Hoewel deze week de mussen nog bijna dood van het dak vielen, zijn we aan de slag gegaan met een Kerst kaart haha ;) Dit omdat de nieuwe catalogus per 1 september in is gegaan en boordevol staat met stempels voor het naseizoen. En... echt waar over 99 is het al Kerst, dus een mooie gelegenheid om kaarten klaar te stampen voordat ze weer de deur uit moeten.

Uit de nieuwe catalogus vond ik één set in het bijzonder mooi en dat is de 'Christmas Pines' stempelset met de 'Pretty Pines' Thinlits Dies. Daarom leek het mij zo leuk om dit te gebruiken voor de Koffie & Kaart van gisteren. Een kaartje dat bestaat uit meerdere lagen papier in traditionele Kerst kleuren dat zo bij elkaar is gebracht dat het toch weer een CAS (clean and simple) kaart genoemd mag worden.
En YAY! voor de sterren- spettertjes in deze set, ik houd ervan!

Gebruikte items:

Mocht je ook een keertje langs willen komen, dat kan! Ik organiseer woensdag 19 oktober mijn volgende Koffie & Kaart.

https://www.facebook.com/events/669429309890314/

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer ! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen:

  1. Gave kaart, mooi hoor! Haha 99 dagen tot Kerst, dan moet ik ook gaan opschieten met mijn kerstkaarten :). Ben er sinds kort weer wat fanatieker mee bezig, maar dat voelt soms wat raar met 30 graden buiten inderdaad! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    die Karte ist sowas von schön geworden!
    Ich habe jetzt die schöne 99 kaputt gemacht *hihi* hoffe, du bist nicht böse!

    de kaart is een soort van mooi geworden !
    En nu heb ik de prachtige 99 opgepakt * hehe * hoop dat je niet boos!
    xoxo
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen