3 november 2016

Artisan Design Team Blog Hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hi!

Leuk dat je weer een bezoekje brengt aan het Artisan Design Team Blog Hop. Zoals gewoonlijk komen jullie hier weer via Amy O'Neill of je start hier, in beide gevallen kun je onderaan dit artikel via de button doorhoppen naar Cindy Schuster.

Net zoals vorige keer, had ik weer zin om van start te gaan met een layout. Ik begin het steeds leuker te vinden, het is een soort 'persoonlijke' foto album aan het worden die ik bewaar in een 30" x 30" inch map. Dit maal een foto van mijzelf samen met mijn vriend toen wij op vakantie waren in Berlijn.

Het is een speelse layout geworden met als basis de Fancy Frost DSP, die ik heb gekleurd met een sponge brayer. Doordat de kleuren zich wel herhalen, heb ik in de 'speelsheid' een soort rust gecreƫerd zodat het niet te druk werd.
Bijpassend is daar ook nog een klein notitie blokje, die volledig in de Paisleys & Posies stijl is gemaakt. Het is en blijft een prachtig setje met bijzondere teksten.

Gebruikte items:

Benieuwd naar wat Cindy Schuster heeft gemaakt? Klik op de button!
http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/11/artisan-nov-1.html

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: