17 november 2016

Artisan Design Team Blog Hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)  

Hoi allemaal!

Welkom bij weer een nieuwe Artisan Design Team Blog Hop! De derde al deze maand, dus dat schiet lekker op! Mocht je nieuw zijn, of voor het eerst hier komen... je kan doorhoppen naar de volgende Artisan Designer door het volgen van de buttons onderaan mijn artikel. In dit geval kan het dus zijn dat je via Amy O' Neill hier bent gekomen, en via mij kan je weer doorhoppen naar Cindy Schuster.

Voor deze uitdaging heb ik besloten om een feestelijk project te maken met de 'Tin of Tags' Project Kit. Een hele leuke set met veel embellishments om eigenlijk labels mee te maken. Er staan tal van voorbeelden in deze kit hoe je de labels kan maken, en alles wat je nodig hebt is erin voorzien. Maar ik heb besloten om deze kit te gebruiken op een kaart en een bijpassend flessenlabel.
Het is officieel een Kerst- Kit, maar zoals je ziet, kan je het dus ook op andere manieren gebruiken. In de bijpassende stempelset 'Tin of Tags' staan prachtige Kerst- teksten maar ook neutrale welke ik op mijn project heb gebruikt.
Persoonlijk vind ik de kleurencombinatie: Mint Macaron, Old Olive, Whisper White en Silver een prachtige frisse uitstraling hebben.

Gebruikte items: 

Vergeten jullie niet bij Cindy Schuster langs te gaan?

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/11/artisan-nov-2.html

Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen, ik wens jullie een fijne dag en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen: