10 november 2016

Artisan Design Team 'Stitched Shapes Framelits' Blog Hop!

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar) 

Hoi!

Welkom bij deze speciale Artisan Design Team Blog Hop, die dit keer helemaal in het teken zal staan van de 'nieuwe' Stitched Shapes Framelits in combinatie met de 'Hang Your Stockings' stempelset!
Het kan zijn dat je hier gekomen bent via Amy O'Neill, of dat je rechtstreeks mijn blog bezoekt, maar in beide gevallen kan je onderaan via de paarse button doorhoppen naar Cindy Schuster.

Ik heb drie kaarten gemaakt, en eerlijk... ik ben nu al helemaal verknocht aan de framelits. Voorheen gebruikte ik vaak een prikpen om een soortgelijk effect te krijgen, maar op deze manier is het een stuk eleganter om naar te kijken.

Zoals je ziet heb ik gekozen voor de kleuren Cherry Cobbler en Garden Green, twee prachtige kleuren die zich perfect lenen voor de 'traditionele' Kerst kleuren.  Voor de achtergrond heb ik alle kaarten geëmbosst met de 'Brick Wall' embossing folder. Dit gaf mij een sfeer van de 'schoorsteen' waar normaliter de Kerst- sokken aan hangen. Afgewerkt met een paar takjes en besjes kom je volledig in de kerst sferen.

De sokken in de 'Hang Your Stockings' zijn er in twee verschillende groten, met een bijpassende stans. De kleine sokjes passen perfect op een cirkeltje Whisper White uitgestanst uit de 'Stitched Shapes Framelits'.
De 'shapes' komen in drie vormen, namelijk rond, ovaal en vierkant, en van ieders bestaan er vier verschillende maten van.
Deze framelits zijn een voorproefje van de nieuwe Anual Catalogus die pas in juni van start zal gaan. Maar... wat misschien ook wel leuk om te vermelden is dat je nu de gehele maand November 25% korting krijgt op een heleboel Kerst stempels die hieronder zijn afgebeeld. Mocht je dus Kerst kaarten willen maken voor het einde dit jaar, is dit je kans om ze met korting te krijgen ! Enige wat je hoeft te doen is mij een berichtje te sturen en ik zet je bestelling door bij Stampin' Up!.

 
En? Wat vinden jullie van de framelits? Zijn jullie net zo enthousiast als ik?

Óók Cindy is aan de slag gegaan met deze framelits in combinatie met één van de andere Kerst- stempels. Door op onderstaande button te klikken hop je verder!

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/11/artisan-stitched.html

Bedankt voor jullie berichtje en vaak tot een volgende keer! X





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen: