14 november 2016

Christmas Box Workshop

Hoi!

Vorige week had ik een workshop op locatie met een aantal dames. De vraag was of er iets gemaakt kon worden in het thema 'Kerst', 'inkleuren', en 'iets met een doosje'. Zo gezegd, zo gedaan. De dames hebben een kaartendoosje gemaakt met drie verschillende Kerst- kaarten in traditionele Kerst- kleuren.
Het doosje is voorzien van een bandage, welke er makkelijk afgeschoven kan worden en er voor zorgt dat het doosje dicht blijft.
In het doosje zitten drie kaarten met bijpassende enveloppen. De kaarten passen als een 'set' bij elkaar omdat ze zijn opgebouwd in dezelfde kleurstelling.
Aan de hand van blenderpens en markers hebben ze het e.e.a. ingekleurd, zie het strikje, berries en de blaadjes.
Ik heb onwijs genoten van deze workshop, het waren leuke en gezellige dames.

Gebruikte items:

Lijkt het jou ook leuk om een workshop- en/of party op maat thuis verzorgd te krijgen? Neem dan contact met mij op. Dat kan via loveforstamping@outlook.com of bellen.

Eind van deze maand geef ik een 'Watercolor Workshop' bij mij thuis, klik hier om er meer over te weten te komen!

Rest mij niet anders dan jullie te bedanken voor jullie bezoekje en een heel fijne week gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf set, en wat een inspiratie!!
    Love it!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave set heb je gemaakt. Ik ben er helemaal weg van. Complimenten hoor. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi!! mag ik vragen wat de maten zijn van het doosje en de kaarten?

    BeantwoordenVerwijderen