1 december 2016

Artisan Design Team Blog Hop

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi hoi,

Het is bijna zover, dit is de ene- laatste Blog Hop voor het Artisan Design Team.  De tijd is voorbij gevlogen, al meer dan een jaar inmiddels zit ik in dit fantastische team. Tot het zover is, kunnen jullie vandaag nog genieten van onze hop. Het kan zijn dat je hier bent gekomen via Amy O' Neill of dat je pas bij mijn blog begint, in beide gevallen kan je onderaan dit artikel doorhoppen naar Cindy Schuster!

In de jaarlijkse catalogus op blz. 164 staan onwijs leuke Project Life kits in verschillende thema's. Voor vandaag heb ik besloten om het 'All Year Long' thema er bij te pakken, en er iets mee te maken wat totaal niets met Project Life te maken heeft... Namelijk een leuk cadeau zakje en een kaart.

De kleine vierkantjes DSP die normaal op maat zijn gesneden voor de vakjes van een Project Life sheet, zijn ontzettend leuk om te verwerken als laagjes op een project. Ik vind vooral de kleurencombinatie van deze kit erg mooi! Bijpassend heb ik gekozen voor een gouden detail, die net dat beetje extra geeft.
Ook zit er een kleine Sneak Peek in naar de nieuwe Spring/Summer catalogus, let maar op de leuke uitgestanste libelle ;).
Gebruikte items:


Vergeten jullie niet een kijkje te nemen bij Cindy Schuster?

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/11/artisan-dec-1.html


Gebruiken jullie de Project Life kits ook wel eens voor totaal iets anders? Ik ben erg benieuwd!
Bedankt voor jullie bezoekje en een heel fijne dag gewenst! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen