15 december 2016

Artisan Design Team Blog Hop Dec 2

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hoi hoi,

Leuk dat je een kijkje komt nemen bij de allerlaatste Artisan Design Team Blog Hop van dit jaar en van dit team. Vanaf Januari volgend jaar gaat er een nieuw team van start, en daar maak ik geen onderdeel meer van uit. Ik wens het nieuwe team veel plezier voor het aankomende jaar toe!

Het kan zijn dat je hier bent gekomen via Amy O' Neill of dat je pas bij mijn blog begint, in beide gevallen kan je onderaan dit artikel doorhoppen naar Cindy Schuster!

En aangezien het alweer December is, sluit ik deze hop af geheel in  Kerst- stijl. Ik heb een aantal 'frisse' projecten voorbereid met Kraft papier, goud, zilver en natuurlijk een beetje groen en rood.
De eerste is een Kerst- kaart, gemaakt met de set Frosted Medaillions in combinatie met de Hello December Project Life Kit. Een super gave kit, maar ik kon het niet laten om het te gebruiken bij een kaart project i.p.v. een Project Life Album. De accessoires zijn te leuk om niet te gebruiken, en ik ben nu eenmaal een kaarten maakster ;)
Ook kocht ik een winkeltje een klein notitieblokje, en heb deze helemaal opgepimpt tot een Kerst- blokje. Leuk als een ideetje om Kerst- cadeau lijstjes in op te schrijven.
En tot slot nog een kaart gemaakt met It's a Celebration stempelset, Pretty Pines Thinlits en de Hello December Project Life kit. Ook heb ik bij alle projecten de Stitched Shapes Framelits gebruikt, want deze Framelits hebben echt mijn hart gestolen <3.
Gebruikte items:

Dit was het dan, mijn allerlaatste bijdrage aan het Artisan Design Team. Ik heb volop genoten dit jaar, en hopelijk jullie met mij. Ik wil jullie bedanken voor alle keren dat jullie mijn blog hebben bezocht en/of een berichtje hebben achtergelaten. Met een traan en een glimlach kijk ik terug op deze periode. Uiteraard kun je altijd mijn blog bezoeken, want ik ga gewoon door met mijn passie!

Vergeten jullie niet nog een bezoekje te brengen aan Cindy Schuster?

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/12/artisan-dec-2.html

Nieuwsgierig naar het Artisan Design Team van 2017?

Allison Okamitsu - Canada
AurĂ©lie Fabre - France
Cathy Caines - Canada
Dani Dziama - United States
Holly Stene - United States
Jennifer Sootkoos - United States
Jessica Winter - Austria
Katy Harrison - United Kingdom
Kimberly Van Diepen - United States
Louise Sharp - Australia
Maike Ulbrich - Germany
Martha Inchley - Canada
Mercedes Weber - United States
Mindy Bingamon-Backes - United States
Miriam van Eyden - Netherlands
Paula Dobson - New Zealand
Rochelle Blok - Australia
Shannon Lane - Canada
Sylwia Schreck - Germany
Tanya Boser - United States




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen:

  1. Even een berichtje om te laten weten dat ik al je projecten heb gevolgd en elke keer heb bewonderd. Je hebt hele mooie en herkenbare creaties gemaakt, dus je mag onwijs trots zijn op dit afgelopen jaar als Artisan Designteam lid! Bedankt voor al het moois dat je liet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal, I am so glad we had the opportunity to be on the ADT together. Your projects are always so fresh and beautiful. Best luck in the new year! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW !!! Mooie projecten!
    Chantal, ik wens u een vrolijk kerstfeest!
    Greetings from Germany
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen