27 december 2016

Hooray!

Hoi hoi,

The day after alweer... Ik hoop dat iedereen fijne Kerstdagen heeft gehad en nog lang nageniet.
Kerstavond heb ik gevierd bij mijn ouders thuis samen met familie. En aangezien mijn vader de 28ste jarig is (morgen dus), vierde hij ook diezelfde dag zijn verjaardag. En bij een verjaardag hoort een verjaardagskaartje natuurlijk! ;)

De set die ik heb gebruikt voor deze kaart komt uit de nieuwe Spring/Summer Catalogus die vanaf 4 januari 2017 ingaat. Het is een stempelset met bijpassende dies, maar eerlijk gezegd heb ik de dies nog niet en heb ze met de Paper Snips uitgeknipt.  Ik vond deze set echt typerend voor mijn vader, ik ken hem niet anders dan een 'handige' man met heel veel gereedschap hihi ;)

Het gereedschap heb ik ingekleurd a.d.h.v. Aqua Painters in de kleur Island Indigo en Smoky Slate. En binnenin de kaart zit een cadeau bon voor een bouwwinkel, hoe toepasselijk :)


Gebruikte items:

Ik wens jullie allen een mooi uiteinde van dit jaar toe, en mag 2017 een mooi en creatief jaar worden!

Bedankt voor jullie bezoekje! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke set! En prrrrima met de hand uit te knippen door de makkelijke vormen, da's handig! Een gave kaart heb je er mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen