19 januari 2017

Koffie & Kaart 'Notitieblokhouder'

Hoi hoi,

Van de week hield ik weer een Koffie & Kaart bij mij thuis, weliswaar de eerste van dit jaar! En om die reden besloot ik iets voor te bereiden dat ook met het 'nieuwe jaar' te maken had.

Hoe leuk zou het zijn om notities bij te houden voor het nieuwe jaar 2017? Ik had in mijn kast nog aantal notitieblokjes liggen die zaten te wachten om opgepimpt te worden ;) Ik besloot er twee te maken, eentje in blauw voor de moderne uitstraling en de ander in koper kleur voor een chiquere uitstraling.

De dames mochten zelf aan de slag om het notitiehoudertje te snijden en te rillen. Het is vrij simpel, en afhankelijk van de maat van je notitieblok die je gebruikt. Voor de maat die ik heb gebruikt heb ik een kleine handleiding gemaakt.


https://www.docdroid.net/vTQmZ6x/notitieblok.pdf.html
Voor de cijfers heb ik de 'Number of Years' stempelset gebruikt met de bijpassende Framelits. De kopere versie is gestempeld met versamark inkt en copper embossingpowder. De blauwe is gestempeld in Island Indigo, en om het af te maken een laagje Wink of Stella.
De tekst komt uit het 'Labeler Alphabet' set, waarbij je eigen teksten kan stempelen, en aangezien Stampin' Up! weinig Nederlandse stempels heeft is dit ideaal om zelf te beslissen wat je erop kan stempelen.

Gebruikte items:

Bedankt dat jullie een bezoekje kwamen brengen en graag tot de volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen:

  1. Sooo schön wieder! Eine richtig tolle Idee!
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende und schicke sonnige Grüße aus Deutschland
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe simpel is dit en toch zooo leuk....ik ga de maten zeker opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen