6 april 2017

Swaps OnStage Amsterdam

Hoi!

Vandaag begint het OnStage Stampin' Up! evenement in Amsterdam, en daarbij kunnen swaps niet ontbreken! Ik heb het al wel vaker uitgelegd op mijn blog, maar swaps zijn in principe kleine projectjes die je uitwisselt met anderen om idee├źn en inspiratie op te doen. Ook is het een leuke manier om andere dames aan te spreken en kennis te maken :) 

OnStage is trouwens alleen voor demo's van Stampin' Up! en wij krijgen hierbij een voorproefje van o.a. de nieuwe catalogus, technieken enzovoort. Het is leerzaam maar vooral heel gezellig! Ik zit daarom ook enkele dagen in een hotel in Amsterdam, ik heb er onwijs veel zin in !

Dus vandaag begin ik met het uitdelen van mijn swaps, en dit is wat ik heb gemaakt:

Mijn stijl is er echt in te herkennen (vind ik zelf) en verder ogen het gewoon 'frisse' swaps! En omdat je met het 'Labeler Alphabet' stempel je eigen teksten kan maken, heb ik deze maar laten refereren naar OnStage zelf ;)

En ja, van een swap maak je er natuurlijk niet 1 maar meerdere .....

Voor diegene die dit lezen, en ook bij OnStage in Amsterdam zijn. Wil je swappen? Zoek mij gerust op, lijkt me hartstikke leuk!

Gebruikte items: 

Bedankt voor jullie bezoekje en een goed weekend gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen:

  1. Gaaf deze...wow echt leuk gedaan en inderdaad een Chantal style!
    Ik kreeg een reactie van een collega van je dat ze bij mij weinig SU producten zag....oeps....ben maar gaan fotograveren!
    Veel plezier in Amsterdam, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie Ellen! Er komen veel mooie nieuwe dingetjes uit, dus wie weet hihi.

      Spreek je gauw! Liefs, Chantal

      Verwijderen