7 juni 2017

Hello Friend - GDP090

Hoi,

Het is al een poosje geleden dat ik überhaupt met een challenge blog heb deelgenomen, maar vandaag vond ik weer eens tijd worden! Het daagt je toch uit om soms buiten je comfort zone te gaan, of juist andere ideeën op te doen dan hoe je het normaal gesproken misschien je project maakt.

Ik besloot om mee te doen aan de Global Design Project challenge, die deze keer in het teken stond van deze schets:
Uiteraard wilde ik aan de slag met mijn nieuwe producten die ik gisteren heb binnen gekregen. Ik kon namelijk niet wachten om aan de slag te gaan met mijn nieuwe set 'Hello Friend'. Samen in combinatie met de nieuwe In-Colors 'Berry Burst', 'Tranquil Tide', 'Powder Pink' en 'Fresh Fig'.
Als achtergrond heb ik ook de nieuwe 'Burlap Ribbon' gebruikt, wat een prachtig mooi detail geeft aan de kaart. 'Hello' is bewerkt met 'Copper embossing powder' en de achtergrond spetters met de 'Wink of Stella Gold'.

Ik heb het papier scheef op elkaar geplakt om zo het effect te krijgen als op de aangegeven schets.

Gebruikte items:

Hebben jullie al iets gemaakt met de nieuwe producten uit de catalogus?

Heel erg bedankt voor jullie bezoekje! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: